Take me away!

2010-08-24 @ 13:56:05
Grekland, Gotland, Göteborg många gånger, Soool, bad (dag som natt), grillning, mys vid solnedgångar, många fikor och restaurangbesök, många trevliga och roliga människor, festfestfest! Har haft en sjukt bra sommar!

Nu börjar hösten komma smygande. Idag börjar skolorna, stränderna är tomma. Själv sitter jag här och hoppas på att det ska hända något. Vill utomlands. Hoppas på Frankrike eller en Au pair familj. Fick en as bra familj i somras men tackade nej. Är glad att jag gjorde det, hade ju inte velat missa denna sommar. Ville ju åka i augusti. Synd bara att det inte var nu dem ringde. Nu sitter jag här och väntar och hoppas.
Kan ingen hoppa av? Är ju ändå 1:a reserv. Kan ingen famlij ringa.

Har ju campus i varberg som backup plan men pallar inte sverige just nu! Jag vill se och uppleva något annat. TA mig bort!

Lite morgon yoga i central Park, NY hade ju inte suttit fel


Kommentarer
matilda

haha nej, kan vara vinden.. I dunno ;)

2010-08-24 @ 23:10:35
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/
lashnoblom

ifall man bara kunde göra en sån där pose ;)

själv ska man dra till kreta en vecka.. om 2 veckor drar man då med 3 ur familjen :P



hoppa du hittar nått :)

2010-08-27 @ 23:46:02
URL: http://lashnoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback