Im right over here way cant you see me?

2010-08-15 @ 22:31:17

Nu har jag jobbar 13h två nätter irad så har varit ganska död. Ett bra slut på veckan var gårdagens middag och dagens badning.

Carro hade lagat världens godaste buffé med vitchokladpaj som efterrätt. Efter det följdes många drinkar och dansande innan det bar av till Sociten. På "såsen" blev det mer drinkar och dansande så var riktigt trött när klockan väl blev två. Satt en liten stund vid TG och chillade innan jag gick hemåt. Inga skandaler  eller liknande trots att stans största rivaler var på plats men en jätte trevlig och rolig kväll:)

Angående dagens badning så skulle bara jag och Syster ut på en promenad när det visade sig vara sjuuukt varmt. Vid kåsa kastade av oss allt utom underkläderna och svalkade oss. Sen låg vi och solade i några timmar. På kåsa!! haha tur att det nästan var tomt förutom några barnfamiljer.

I veckan har jag inte mycket planer. Ska bara jobba två gånger om jag inte bli inringd. Kanske borde tänka ut en plan för mig liv under resten av tiden!? nee.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback