asien?

2010-08-26 @ 22:32:50
Jaha för varje ny dag så har jag en ny plan vart jag ska. Häromdagen New York, igår Paris och idag var det Asien.
Eftersom jag ändå inte har något liv (mer än att jobba 4h i taget och nätter) så har jag kollat upp priser och sånt och till och med gjort en budget och hittat en respartner, som KANSKE har råd. Kanske är ju bättre än inte? Nej usch hade jag haft råd hade jag bjudit med någon. Synd att jag knappt har råd med mig själv. 

Ingen rikjävel som vill resa med mig?????????? Platsannons typ.



Eh ja det var allt jag hade att säga. Denna vecka ska nog bli min första nykra på hela sommaren kan jag också meddela för de intresserade. Adjöööö

Kommentarer
padan

hur mucho kostar det?

2010-08-27 @ 10:17:11
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback