how to be friends..

2010-04-18 @ 15:50:16

jaha pardy at my place again. Grillning blev det, jag och fellie höll på att bränna ner hela huset lågorna var typ 1 cm från trä staketet men det gick som tur var bra. Efter att ha ätit årets första grillkorv började vi supa. Hann nog bli en hel del för när vi skulle gå vad jag inte riktigt på topp men det fixade sig efter ett tag.

Jag gick före hela kön till Oscars, jag är väl VIP gäst eller? Sen kom jag på att jag inte hade tillräckligt med pengar för inträdet, så fick gå ut igen och hämta sedan före kön igen..hehe stackars de som stod snällt i kön!

Sedan var det Oscars all night long. Får väl sammanfatta kvällen som OK, hade kunnat varit bättre. Haha föresten råkade jag glömma låsa, släcka mm innan vi gick, som tur var bor det bara snälla människor i Wabbe (Y)

Med mig hem fick jag iaf napp, en snygg tjej som hette Matilda GRR.

Idag ska jag nog städi lite och så hade jag tänkt träna men frågan är om jag verkligen orkar det? Jag tränade ju ändå i måndags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback