Gothenburg

2010-04-28 @ 12:25:19

Hann inte uppdatera igår, fullt upp. Först var det skola i Halmstad. Körde ner med snyggfellan. Sedan vid halv ett körde jag från Halmstad till Göteborg. Fan va tid det tog! Kändes som jag aldrig skulle komma fram. Men det gjorde jag iaf. Hämtade upp min Kusin Frida vid hennes skola sedan drog vi inte till stan och shoppade lite. Köpte dock inte så mycket, sparar mig till London!

På kvällen kollade jag, Frida, Amanda och Otto på TV sen trängde vi ihop oss i samma säng (alla utom amandie som skulle plugga) och sov tajt men gott hehe. Skönt när alla gick iväg till sina skolor imorse och jag låg kvar och sov också ;)

Nu har jag gått med Maya, Ätit frukost, duschat och klätt på mig och snart ska vi till Mormor och fira henne på hennes 85 års dag.

Grattis till henne och till Matilda som fyller 20 idag <3


Kommentarer
matilda

tack så mkt emmzor :D på fredag är det FEEEST!!!

2010-04-28 @ 13:15:06
URL: http://matildakallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback