Glad PåSk!

2010-04-03 @ 17:57:05

Hej och glad påsk!

Idag har vi varit inne i Visby en sväng, kollt i affärer. Köpte en jätte söt bikini på HM och ett nytt nagellack. Sen hämtade vi upp Farfar och åkte tillbaka till stugan.

Jag och Frida bakade kladdkaka och mamma fixade maten. Det var jätte gott. Sen kändes det dock som om jag inte behövde äta på resten av veckan.

Efter påskmiddagen var jag, mamma, johanna och frida ute på en lång promenad i kvällssolen. Jag och frida satt ute på bryggan ett tag och solade också. Det är så mysigt här nu, bara vi på hela stranden.


haha här är en bild söt bild på maya sedan några år.

Nu ska jag fixa mig iordning inför kvällens utgång. Ska träffa Hanna vid sju, sen kör vi hårt. Krogarna har öppet till 3 i natt och typ alla alla ska ut! Tror det kommer bli riktigt kul!

Ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback