Free Fallin

2010-04-22 @ 21:59:24
Hej på er!

Nu sitter jag nyduschad efter några timmars jobbande. Fy fan vi var bara två som jobbade med alla fyra luckor öppna och kön ringlade fan hur långt som helst. Alla kunder fick damp för att de aldrig fick hjälp och många gick för kön typ inte rörde sig. Själva sprang vi runt och stressade ihjäl oss men det verkade ju ingen fatta.

Sen har cheferna tydligen redan gjort sommarschemat, är sjukt orolig att jag inte fått ledigt när jag vill. INTE JOBBA MIDSOMMAR INTE WHEELS&WINGS (fre-lör) OCH INTE ONS-LÖR V.29! Sju små dagar kan jag väl få ledigt? :D

Felicia Waernqvist


jag och tre hetingar som var här och baked some scones igår kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback