FF

2010-04-06 @ 19:25:42

Att vara i skolan idag var ju sådär. Mina guldgruppkamrater och jag kom inte så långt eftersom vissa var efterblivna och vi var tvungna att förklara allt 470000 gånger den personen. Sen fattade man ju inte vad dansken och norsken (som gick efter 30min) sa heller, men whatevver. Nu är jag hemma, flydde vid två tiden fast vi skulle stanna till fyra. Jobbar hellre själv hemma och mailar.

Nu ska jag iallafall vara med tre snyggingar. Matilda, Malin och Felicia. De ska äta på Stantons, fast jag hann äta innan vi bestämde det så jag ska bara titta på så de får i sig ordentligt med mat!

Imorgon åker mina päron till Californien och Hawaii och lämnar mig ensam i huset, med massa mat (handlade upp hela affären innan), bilen och hunden.

..Fast hunden har jag redan lämnat in på ett pensionat tills på lördagkväll. Jag ska jobba hela dagarna och göra högkoleprovet på lördag ( varför undrar jag med!!) så blev så långa dagar för henne ensam.

Så nu är det fest hos mig varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback