crazy night

2010-04-11 @ 12:38:16
gårdagen var crazy. Jag var väl den enda av alla tjejer som var här på förfest som vaknade i min egen säng efter idag (möjligtvis linnea också). haha, fan vi hann nog få i oss en hel del dricka innan vi drog vidare.

Själv var jag på cheers med de andra först sen skulle jag ta luft ute, började prata med några as konstiga killar med konstig dialekt (jag skrattade åt allt dem sa) sen försvann typ tiden och jag vet inte riktigt varför jag inte gick in på krogen igen men det är ju kul att stå ute några timmar mitt i natten också..

Idag ska jag bara ta det lungt, haft en jobbig vecka med grupparbeten i skolan, massa jobb och annat så har bara hunnit hem och vända. I fredags missade jag tåget från hamlstad med typ EN sekund, stog på perrongen när tåget körde! kom se 45 min sent till jobbbet..whooops

För typ 1 minut sen kom matilda upp och knackade på dörren i gårdagens kläder och fick som vanligt en chock när hon kollade på sin flaska, hahhaa alltid lika kul att se hennes min ;)
Dock lite synd om gumsan som har tappat sin mobil! Kanske är det tjuvfellan som har framme igen? Hon är värsta badgirl och snor mobiler. hihihii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback