Back again.

2010-04-05 @ 22:15:22
Nu är jag äääntligen i Varberg igen. Och när jag säger äntligen menar jag inte att jag längtade hem från Gotland utan att resan var såååå seg. Gick upp vid fem  och tog båt+bil sen var vi inte hemma förens vid sju på kvällen. Lämnade av min syster i stockholm, stannade massa gånger och lämnade min kusin i Göteborg så det blev en riktigt seg körning. 

Imorgon ska jag till skolan fast det är lov, ska jobba med ett grupparbete med en 35-årig svensk, en norsk och en dansk. Fy fan vilken dag. Hoppas iallafall att de andra är smarta och gör hela arbetet så jag slipper försöka fatta vad de säger..Bläää.  

Har mailat lite med mina kära gruppkamrater. Sedan  sammanställde svenne-tobias allt. Kul att han satt "kaninöron" på mitt i helgen kan jag inte, typ som att jag hittade på det (skrev själv inte så alltså)

Tobias: Kan till arbetet är klart.
Maria: Måndag hela dagen, Tisdag till kl 16 sedan tillgänglig alla dagar.
Anatloy: alla dagar, vi kan avtala å møtas på skulan
Emma: Tisdag kan jag bara.. annars jobbar hela veckan och "helgen kan jag inte".
  
haha gillade också starkt hans: "passar kl 9 eller är ni inga morrontuppar?

Klart jag är en morrontupp liksom! Kvackkvack eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback