April 28

2010-04-28 @ 22:09:24

Smörgåstårta och fika hos mormor med kusinerna och moster var vad eftermiddagen bestog av. Trevligt. Mätt och go körde jag hem till Varberg igen och började stääääääääda. Ja, mamma och pappa kommer hem imorgon så måste se okej ut här hemma. Till och med tvättat deras lakan, måste ju ge pluspoäng?

Är inte alls avundsjuk på deras tre veckor på Hawaii och i CA! Jag vill också ha soommar!!!

Ska bli kul att de kommer hem så man får ett fullt kylskåp igen, men samtidigt så gav de här veckorna mig verkligen sug på att flytta hemifrån. Eller ja jag älskar läget på vår lägenhet så kan inte mamma och pappa skaffa något eget istället? haha
 
                                          SOOOOOOOOOOOOOOOOMMAR TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback