Warszawa med älsklingen<3

2009-09-07 @ 10:51:26

Billys mamma är från Polen och har en etta i Warszawa. I fem dagar bjöd hon med oss, mig och Billy dit. Det var en häftig stad och verkligen folk i rörelse hela tiden.

Vi gick mest runt och kollade och shoppade. Sedan såg vi en pianokonsert i en park och gick på restauranger och åt gott. Jag gjorde min naglar fina på ett ställe också.

Jag och Billy skulle gått på disco en kväll men blev så trötta av en hel dags promenerande i gamla stan att vi istället köpte en film och låg framför tv:n och myste på kvällen istället:) 


I parken under pianokonserten<3


På någon känd gata i warszawa


Billy, palatset och min fina naglar!


Utanför shoppingcenter


Jag och älsklingen på hardrock café, i våra nya adidas tröjor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback