Westminister Mall again

2009-11-04 @ 01:40:44

Hade besöksrekord på bloggen i dag! :D

Jag råkade sätta klockan en timme försent imorse. Orkade inte stressa så vi tog en senare buss. Var lite skönt ändå och hann lungt i fatt de andra trots den försenade ankomsten. De andra i klassen är så sega på alla uppgifter så vi skulle typ kunna komma en timme senare varje dag, så slipper vi sitta och vänta så mycket ;)

Efter skolan gick till Westminister Mall igen. Hörde Darin på radio där, tydligen är han känd i Usa.
Shoppade ett par svarta tights som var lite ormskinnsaktiga. Sen blev det en bok också. Matilda (!) och Malin köpte så då var jag också tvungen, vet inte ens om jag gillar min bok, men hoppas det. Hittade en jacka/tröja också men kunde inte bestäma mig om jag skulle ta den i guld eller svart så får tänka på det.

Igår kväll blev det Idol på den stora bio duken :)

Från golvet till taket, skit kass bild, jag vet! 


Kommentarer
Emma

Jag är inte aupair i cali längre. Nu bor jag i Seattle. Men jag bodde i en månad i Thousand oaks (1 h norr om LA)

2009-11-04 @ 03:02:21
URL: http://emmagredenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback