Träningschema

2009-11-21 @ 08:38:07
Glömde föresten berätta, en kille på vår skola, i vår ålder, kom fram till oss idag och ville ta kort på oss. "The most beautiful girls" mummlade han något om och sedan tog vi något fult kort med honom och hans släkting (?). Jag vet inte riktigt vad det skulle vara bra för, höll på att missa bussen på grund av det. Hoppade igenom massa buskar för att hinna.  

Jag och Matilda var ute och sprang för ett tag sen. Matilda, som inte är träningens trognaste kund (eller ja whatever) har satt upp ett tränings schema för henne och mig resten av tiden här. Minst tre gånger i veckan ska vi springa 6 km. Med tanke på vad vi äter här, är det lika bra. Vill ju inte rulla hem! Nu ska vi fan hålla schemat!



Imorgon blir det nog en dag på stranden. schteeeka. Har det ganska bra här ändå! he-he.


Kommentarer
Idjjaa,<3

Jajjamen ;).

2009-11-21 @ 14:26:56
URL: http://idjjaa.blogg.se/
evelinaerikssn §

najs price på burgerking :)

- jag lever :)

2009-11-21 @ 15:23:34
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback