Chokladkalender&Julmust

2009-11-08 @ 04:06:08

På IKEA blev köpte min moster svensk mat och jag, molly och matilda köpte varsin chokladkalender och julmust! nu kommer vi klara oss i december :D
Matilda fick något konstigt ryck och tog med sig Malin ut för att springa. Blev väldigt förvånad när de kom hem och sa sig ha sprungit det mer än gått! Men perfekt, slipper jag springa själv mer ;)

Medan de var ute passade jag på att packa inför Las Vegas. Är så trött på att ha tunga väskor och datorer och skit efter de många flygturerna för några veckor sedan så har bara packat ett stort handbagage.


Matilda blev sjukt glad över lite svenskt godis


 Nu blir det film på bioduken, ska se glasblåsarens barn. En barnfilm men ska tydligen vara bra enligt Molly. Någon som sett den?


Kommentarer
malle ericson

jag tror det är du som är IDDDIT här!! glasmästare. hur kul låter det liksooom?

ps. good girls go to heaven, vad girls go to LAS VEAGS. har jag hört iallafall.

2009-11-08 @ 07:43:33
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback