Avslutningsmiddag

2009-12-18 @ 07:21:15

Sista dagen i skolan idag. Var ganska segt med uppgifter och så men efter det blev det klassmiddag.
Vi begav oss till en cool braziliansk restaurang i Long beach.

Var lite annorlunda. Kyparna kom in med kött på spätt, om och om igen med nya sorters kött varje gång. Själv är jag lite rädd för vissa sorters kött så testade bara vissa, men själva idén tyckte jag var rolig.

Hani, som går i vår klass gav oss sedan skjuts hem efter att vi kramat om alla klasskamrater. De är visst lite söta ändå.

Matilda tjatade sedan om att gå en siste sväng till forever21 och jag och Molly var inte svårövertalade. Kom såklart därifrån med påsar. jag som shoppat klart?! haha. 

Det blev en jätte fin svart klänning med lite volang och paljetter på. Lite svårt att förklara, men fin var den. Ska nog ha den på Nyår. En silverglittrig grej att ha i håret blev det med.


Lite bilder sedan middagen;

Några ur klassen


Kött på spätt
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback