23 December

2009-12-23 @ 11:23:42
Hej!

Är fortfarande lite chockad över hur kallt det faktiskt är. Gick till Stationen och mötte upp min syster igår och mina ben (hade jeans) höll på att frysa ihjäl. haha, ni har ju gått och sakta vant er i månader så ni ska inte säga något!

Idag ska vi till Mölndal och fira min morfar som fyller år. Kusinerna ska också dit, så tänkte tvinga ut dem och bygga en snölykta! Blev avis på Molly som byggde en hemma i sin ensamhet i morse!

Nu måste jag klä på mig, Billy kommer hit snart så ska vi byta julklappar ;)

Kommentarer
malle ericson

min lykta var fiiiiiiiinast!

GOD JUL emmaaaa!!

2009-12-24 @ 07:49:17
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback