-:2008:-

2008-02-02 @ 18:44:50

HEJ!
Tänkte bara säga att jag lever.  Vet inte vad som händer där. Jag var ju så jävla bra på o skriva blogg (iaf lite bra) tills höstlovet och sen skrev jag inge mer..! men nu ska jag bli bra igen! ...eller det ska iaf inte typ gå ett halvår emllan gångerna! :D

Jag ska inte vara så duktig so m hanna och göra en sammanfattning om året o så men kanske gör det en annan gång, varför ska man göra det just när de nya året börjar lixom??

I dag åkte vi ut till fastlandslandet med skolen. Det var träd och regn överallt tills vi kom till en kyrka och en ishall och typ 8 hus. Det hette Veddige där jobbade tydligen min pappa upptäckte jag. 
de va as på isen vi spelde ishockey och jag ädge ut alla som vanligt..!

nu ska vi inte överdriva och skriva massa här så detta får räcka. Hanna som tvingade mig att skaffa denna blogg kommer nog bli lycklig nu. Sen kmr jossan också bli det med ooch skriva en liten kommentar när hon om tjugo år kollar in om jag äntligen skrivit nåt igen! hhihih;)


image48

Lite snygge fastlandsbarn,alla börjar typ på M.


här är alla galna i innebandy och de är mellan 1000-2000 pers på varje match så därför vill
dom ha lite folk som dansa innan matcherna så på bilderna ser oss danse!


(föresten så var de jag som skulle till gotland 23:de, fast jag kom nog veckan efter eller flre eller nåt och de va najs o va där igen, fast de var ju ett tag sen nu;) )


Kommentarer
jossan

va trevligt att läsa ;) o de tog inte riktigt 20 år för mej att läsa :P gick ganska fort..sakna di din dans tjej :P

2008-02-11 @ 19:26:51
jossan

bus barn^^

2008-02-11 @ 19:29:12
hannie pannie banan paj

haloooooo. oj oj oj, de va ju typ 100år sen du blogg sist. mm så de får du ta o ändra på, måste få lite mer updatering nu för tiden när vi inte ses 24/7. :)
vilket datum va de som du skulle dra till det "nya landet, där det finns guld att gräva"?

2008-02-12 @ 13:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback