"I've got no party to go to"

2007-09-08 @ 21:40:31

Idag är de inspark på gotland.

okej insparken brukar vara mer sugig än sävefestenrna men ändå! får väll se till o komma till nån säverfest snart iaf ;D
men ikv är alla på snäck o har kul utom jag :'( miss them all!


"I've got no party to go to, Got no friends in this town" :'(




eller okej inte nergneke heller. hon är ju i bulgarien med jessy o har kul :) (hoppas jag:P ) vill åxå dit nu!

men jag har något o vänta på iaf,

             18års dagen i Florida!  resan bokades igår ;D JEJ!

måste ju ha med några bilder så de får bli ,några från californien i julas ;)
(julpyntat o lilla prinsess imorgonrock)


__
har dansat idag föresten, de va riktigt kul!
sen har de inte hänt så mycket mer, ätit på korv på torggrillen, skulle tydligen va typ världen godaste potatismos känt för sitt potatismos typ men  aa de va ju okej:P
sen har jag ju shoppat som vanligt, fattar inte hur jag ännu kan ha pengar kvar?!

just nu sitter jag här o e mobbad men de är ju åxå kul..eller inte, men imorrn ska jag iaf på bio med nåra i mon class :)

och haha jag börjar bli bra på o blogga jag skriver ju till o med mer än några rader under en bild och nu är inte ens hanna hemma o kan läsa! jag sköter mej bra! *STOLT* ;P
/M

Kommentarer
jossan

haha..fi fan va bra skrivet gumman ;)
ja e osså stolt^^ hehe..saknar dej <3

2007-09-09 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback