autumn..

2007-09-30 @ 00:14:47


nu har jag insett sanningen. reeedan, som vi skulle sagt om vi ännu gick i femman. det regnar alltid här. alltid alltid. här säger man oj det regnar inte. på gotland säger vi, neeeeeej det regnar och så åker vi buss/bil till skolen.  skulle man göra de här hade jag nog aldrig cyklat!
men efter att i en månad kommit som en dränkt katt till skolan äger jag nu en  regnjacka OCH REGNBYXOR :S
senast jag hade regnjacka gick jag i trean och senast regnbyxor gick jag väll på dagis eller nåt antar jag. men asså folk här ANVÄNDER faktiskt det! de kommer cyklande i regnbyxor:S jag blev riktigt rädd först, men nu har jag börjat fatta grejen, så efter nåra veckors tjat från mamy, äger jag nu regnjacka och regnbyxor:S (och undrar varför?, okej för jacka, den kanske jag skulle kunna ha, men regenbyxor, kommer jag nånsin sätta på mej de??  ,,NEJ!!


oj hej blev lite långt om regnet där ;)
I dahh har man fixat i lägenheten hela dan. in o ut med saker i förrådet, in med nya möbler o skit men nu börjar de bli fint o nästan klart faktiskt :) ny plasma tv i vardagsrummet blev det idag också, köpte en till rummet för någon vecka sen åxå, och har jag nämt min nya älskling? nya ipod nano, kärlek till den <3  ; ) sen har köket blitt fint nu med, från början satt vi typ o åt på mitt gamla skrivbord men nu har vi köpt bar-stolar och bord, asså lite högre o så så nu e de fiiint. fast jag kan ju ändå inte laga mat så de spelar ingen roll, eller?

"IT DOESN'T MATTER HOW EXPENSIVE YOUR KITCHEN IS IF YOU ARE A BAD COOK"

FAST,  jag känner en som kan laga mumsig mat (med sin assistent josefin) Dom borde komma hit nu tycker jag!!
hanna, kan starkt rekomendera henne ; ) (om man själv får välja maten ;P )


saknar henne o the rest of BP. (btw ,vill se vår vackra film, var e den?? BRAGO<3 :P ) 
kommer inte ens ihåg när vi sa hej då, jag sa väll nåt om att vi ses o hörs för de blev lättare än o ta farväl, men jag fattade inte heller hur lång tid det skulle ta innan vi sågs igen. kan ännu inte fatta att jag verkligen ska stanna kvar här, känns som man e på semester o snart ska hem igen. jag säger föresten ännu ''hemma'' när jag pratar om gotland, tror jag får sluta med det, förvirrar alla och mej själva ;S :P


nej jag hade inget kul o skrive egentligen, btw har vart i gbg o i ullared, så nu ska jag inte skriva mer onödiga saker.


ringde o stressade nergneke en morgon föresten mohahah, jag hoppas hon fick hjärtattck när hon hörde: EMMA RINGAAAAH. HEHE.HE

föresten läste din blogg, var myran o gräshopparn bra gummen? :)

kyss o smek till A som frågat om vi ska bli vänner som ''förälskade'', HAHAHAHHA. 
söjt han. vet att ni hålla koll på han åt mi tjeja, tacktack :S
 hörde att jag haft fest i helgen som haninte kunde komma på, men konstigt jag hade ingen fest, o jag hadeinte pratat med han. varför tänker jag plötsligt på linneja???


Kommentarer
jossan

jag blev mest bara förivrrad på de sista =P men bra att veta vad som händer ;) duktig flikka

2007-09-30 @ 22:19:36
hannie

hehehhe,jo du,Mat hanna:)
och en vättsrämd hanna:P
ahhahah, sakna di gummen, o naj, gräshoppe historien söjg!

2007-10-01 @ 13:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback