höstlov

2007-10-29 @ 17:14:02

jej, nu har jag åxå höstlov!! en vecka efta alla andre men what a fuck, deras e slut, mitt har just börjat!!! :D
syster o kusse ska hit imrron sen ska vi på spa på statshotellet (brevi mitt hus) o sen ska jag se winnerbäck med johanna ( för på nåt sätt hatar jag inte honom mer..vet inte vf :S ) ja o sen ska vi till kussarna nästa helg o bo där
sen ska jag bara ha loooooooooov!  :D  (om jag hinner...plugg också:()

btw vem kmr till gotland 23(?)  november????????????????


Kommentarer
Hanana banana

hihihihiihhi, i know i know i knooooooooooooow!!

(jag vet:) )

2007-10-30 @ 16:25:47
jossan

thihihiihihihihi...låter som om du kommer få ett bralov ;) jossan gjorde inte ett jota på sitt :P saknar dej,,

2007-10-30 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback