The new kid on the block / **first week

2007-08-24 @ 22:53:00


VISBY 2007.
sommarlovet gick så fort! vill ha meeeer!! ME WANT SUMMER!!
GRR







the new kid in the block.
VARBERG 2007.


FIRST WEEK:
söndag förmiddag. gotlandsfärjan gick vid tolv o vi hade packat hela da'n. hunden katten mamma pappa   o jag satt i den FULLA bilen. några sorliga sms sen bar de iväg ( utan ipoden som blev snott på festen dagen innan! :'( GRR! btw festen blev ju tillslut as najs! hände en hel del där.. , även om inte allt var bra, fick ju städa LITE sen efter men  faktiskt, SJÄLVA HUSET stog ju iaf!!:) haha! ).
men jaja vi kom till oskarhamn, åkte till mölnlycke, lämnade katten där o hämtade storkusse amanda o drog vidare till varberg.söndag blev de upptäcksfärd , gick uppe på fästningen o runt i staan o sen skulle vi till stranden men fick gå jätte långt för först var de nakenbad för tjejer jätte långt sen när vi äntligen var förbi de va de för killar! :S men tillslut hitta vi ju ett ställe:P
måndag o tisdag- shopping emmas juni lön finns nu inte längre o amanda är HELT pank ;)
till gina tricot vågar vi nu inte gå mer för vår ekonomis skull..'
tåg finns de ju här med, wooow sa jag o så tog jag hunden o kusin o drog in till gbg. hängde där till lördag o utnyttjade för ANDRA gången i år mitt guldpass! BRA KÖP DÄR GUMMEN!
lördag var de IKEA, måste ju handla massa nytt till lägenheten, övertydade pappa o mamy om massa bra saker vi behövde! :D  (bla en jätte fin tvmöbel som man bara kunde ha en platt tv i ooj synd..då var vi tvungna o köpa de åxå..hehe;) )


me and amäänd in warborg. heheeh. 


 peder skrivares skola i varberg är äckligt brun o första gången jag såg den jag ba EWWW men inne är den helt okej nyrenoverad o så, steffen va ju såklart finare men den duga.
kom dit i tisdags fick lite panik på måndag kvällen så ringde på en granne som går på skolan som jag tog sällskap me, skönt de annars hade jag  gått till fel hus o sen vilse o gash,de hade vart läskit!

nu har man gått fyra dar i skolan, verkar helt okej klass o så även om jag inte ens vet namnet  på alla en men jag vet iaf att de inte är nån bitch klass som Sp1e en gång var;) tycker ändå många verkar snälla och najs i klassen men får ju se när man lärt känna

.

hanna skrev så bra kommentar på den andra att jag fan åxå börja grina!! de va ju bara hissan vi mena skulle ta slut lixom! FAAN!! I MISS YOU I MISS YOU I MISS YOU!
inget slår EMMASochHANNASSHOW! den e fan de bästa som gjorts!! GO AMENO!
du är min bästabästa vän o hahah grusgropen o de där aldrig har jag hatat nån så mycket som jag hatade dej då fast kanske gjorde de att vi kom ännu närmre varann sen? :D
ÄLSKAR DEJ!
REAL HETNOSAR.         I             ALWAYS.



de har inte gått en vecka ens här men de känns som om jag varit här i ett halvår typ! fast lägenheten känns itne som my place, fast alla mina saker är där o så! och mamma och pappa har fixar mitt rum fint.

btw snart ska jag åxå sätta upp emandjo's hederstavla på väggern ! :) vill föresten få uppdatering fårn min ö, så nu har jag tvingat jossan o skriva lite i sin bloggy..hehe;D miss ya.
/M.

Trackback