the end is not near IT'S HEAR.

2007-08-18 @ 23:14:00

så var sommaren slut o jag hade flyttat.
känns så konstigt, alla ens kompisar o alla man kände alla ALLA är borta nu. Ir jag är borta från dom. jag sitter i en stad jag inte känner en enda männsika, jag vet inte vem någon är, jag vet inget om nån o ingen vet något om mej o alla andra som betyder något är fast på ön. jag saknar dom jag vill ha dom här jag vill ha med dom till skolan jag vill ha med dom i mitt liv här. men dom är kvar. dom kmr leva sitt liv där. jag kmr leva mitt liv här. deras kmr fortsätta som vanligt, iaf ungerfär , för de flesta men mitt  har jag ingen aning om hur de kmr bli, kanske bättre kanske inte men det kmr iaf bli annorlunda än förut inget kmr bli som de var, hemma på gotland.
men de jag hade där finns alltid kvar i mitt hjärta
o i mina minnen.
nu hoppas HOPPAS jag att allt blir bra här för just nu håller jag på att dö av tanken på första dagarna i skolan bara!! Tänker verkligen på Eva och Adam när Adam kommer inte där första dagen och alla tittar...åh ska bli läskigt komma dit helt själv inte känna nån.. nej ucsh vill inte ens tänka! jag som alltid iaf haft hanna med mej på allt jag gjort!! KOM HIT SAKNAR DEJ!


så för att citera hannas kommentar(som inte var hennes men ändå)


the end is not near IT'S HEAR!


  
älskar.

Trackback