I 11 månader har jag nu bott i USA!

2012-02-07 @ 21:26:38
I elva månader har jag bott här, USA. Började lite nerför till att bara bli bättre och bättre. Älskar att vara här!! Älskar också att om 1 månad åker jag på min drömresa till Hawaii!! :D
Det negativa är dock att jag också varit borta från Sverige i 11 månader, saknar många där hemma ♥

Tycker om mycket med amerikanarna även om mycket är annorlunda. Dem slutar ju inte att förvåna.
    Så idag, Jag och N hade en stor diskussion där jag tyckte att en fet bit chokladkaka och chips inte var den bästa lunchen att ta med till skolan. Han höll inte med och dampade. Mamman kommer upp för hon hör oss och säger "nej den lunchen var ju inte så bra, du borde packa ner lite protein också" Varpå hon ger honom en cheesestick. Ost på pinne allstå. Skämtet. Ungen äter alltså chokladkaka, chips och ostpinne till lunch. Inga konstigheter med det liksom.

Nu har jag precis varit på YMCA. Var på kickboxning-aerobic, fett jobbigt men skönt. Jag och Laura promenerade dit och hem, tar typ 15 minuter att gå.  Ikväll ska jag på Starbucksmöte med Merita och massa andra, alltid roligt :)

Igår var jag och Cornelia ute och gick längst vattnet vid Great Falls. Hittade en ny tur som var väldigt fin! Kolla in mig och Ranger i vårvädret:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback