September 21st

2011-09-22 @ 01:10:57
Hej!

Dålig uppdatering här..JA. Men jag har är just nu sjuk och har varit dom senaste dagarna *synd om määääjj*. Var hos doktorn igår och fick antibiotika, så idag känns det lite bättre iallafall.

Innan jag blev sjuk han jag däremot med lite roliga grejer. Jag var och såg Chris Brown, Kelly Rowland och T.Pain i Verizon Center i China Town. Jätte bra. På Fredagen var jag först på ett birthdayparty i Arlington (efter mycket springande och väntade vid metron på mina blonda svenska vänner som den ena åkte åt fel håll och den andra var för seg att gå på vagnen..) var där ett tag, dock inte så länge eftersom vi kom sent, sen tog vi en taxi in till Dupont Circle mitt i DC och gick ut. Var en väldigt kul kväll!!

Kl 8 på morgonen dagen därpå åkte jag till Poolesville med värdfamilijen. Det är en liten liten söt amerikansk stad här i Maryland. Dem hade "Poolesville day" som dem tydligen har varje år och det var massa jippon mm för barn och gamla. Hela släkten plus vänner mm samlades i någon annan släktings hus och plötsligt var man omringad av en miljon främlingar i ett litet hus. Mina värdbarn sprang till kusinerna och började spela fotboll och värdföräldrarna började mingla runt. Hittade tillslut Merita och Olivia där inne och vi åt tillsammans och kollade runt och klagade över hur tråkigt vi hade det, haha.

På Söndagen skulle jag haft klass men missade den för jag var sjuk. Fick ett mail att jag gått miste om 10 timmar nu, trots att klassen bara var 6 timmar, sämst! Så nu kanske jag måste läsa en extra liten mini kurs.

Hoppas allt är bra med er! Var med i Mölnlycke i tankarna igår!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback