Top of the world

2011-09-30 @ 00:56:41
Hej!


Igår träffade jag svenska brudarna på efterrätt i Bethesda. Var mysigt. Blev dock ganska sent innan alla hade hunnit komma från jobbet/hemmet och dit. Satt där ett tag och pratade och hade kul som vanligt, sen blev det att stressa hem vid elva. Man har ju cerfew, vilket suger lite..hemma elva om man jobbar dagen efter har vi alla som en gräns. Ibland känns det vääääldigt tidigt. Men och andra sidan när jag vaknar 05.30 känns det som att jag sovit i 10 min. Det positiva då, på morgonen, är att när man fått iväg ungarna till skolan kan man gå och lägga sig igen! haha. 

I tisdags blev det Starbucks häng i Gaitersburg med Merita och några andra. Vi hade väldigt kul, tror vi skrämde bort dem andra gästerna dock..men sånt händer.

Nu har packat och fixat och är super redo på att åka imorgon bitti. Min kamera återuppstod och funkar helt plötsligt! Får se hur länge det håller sig.  Iallafall, Let's go to Canada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback