Sometimes the journey is the destination

2011-09-02 @ 00:35:38

Hej!

Bästa på veckan är att killarna börjat skolan. För mig innebär det att jag jobbar 05:45-07:45. Sen är jag LEDIG fram till 15:00. Sen jobbar jag till 18:00. Ibland 19. Så himla skönt. Var ganska trött på att ha dem hemma hela dagarna som det har varit senaste veckorna.

På kvällarna i veckan har jag hunnit med Starbucks häng, en kväll hos Sandra med massa dans framför tv'n med svenskar och en kväll med skönt häng i DC med tyskar. 

Ikväll ska vi till IKEA och planera Chicago. Om inte alla jobbar för länge då, jag har slutat och sitter och väntar på att dem andra också ska det. IKEA stänger redan 8.30 vilket suger lite. Man vill ju inte missa sina köttbullar liksom!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback