Looking up there's always sky

2011-09-26 @ 19:55:17
Hej!


Ännu en helg har sprungit förbi. Denna blev det utgång på fredagen. Sandra fyllde 21 och det skulle firas med VIP bord och eget dansgolv för oss en våning över alla andra. En kul kväll, kände dock att jag varit sjuk hela veckan så hade inte energi att vara kvar till 6 som alla andra. Jag och Cornelia (som hade träning 07.00 dagen efter) gick hem vid två tiden.

På Lördagen åkte jag och Johanna till Tysons Corner Mall och shoppade. Vi skulle åkt till ett outlet men kom på att vi inte orkade köra så långt så Tysons blev det istället. Kom där ifrån x antal dollar fattigare men så mycket snyggt rikare, många timmar senare.

Framåt kvällen gjorde vi oss klara för utgång igen.  Cornelia och Johanna kom hem till mig (som hade huset för mig själv) och tog några drinkar innan vi tog en taxi till metron och sedan metron in till Adams Morgan. Där hängde vi på ett VIP bord även denna dagen och dansade tills morgonen då vi tog en taxi hem till mig.

Vaknade vid 12-tiden dagen efter, helt utsvultna så bestämde oss för att åka in till Bethesda och ta en Lunch. Kajsa och Sandra kom också så blev lite bakis häng på Vapiano i solen. 

På eftermiddagen hade jag au pair möte med min nya LCC (fick byta för vår flyttade till Florida). Vi spelade Minigolf. Gick bra, jag ägde såklart. Vi är nu två grupper som gått ihop så är över 25 st men många verkade trevliga. 

När vi spelat klart åkte jag tillbaka till Bethesda. Sprang in och sa hej till min vfamilj i 10 min och sedan åkte jag iväg igen för att gå på Bio. Såg Lejon kungen i 3D ♥

Det var min helg. Min kamera (den lilla som är över 2 år) gick sönder någon gång mellan fredag och lördag natten, RIP. Den tar ännu kort men dem är helt suddiga..så mina bilder kan ni tyvärr inte se. Denna vecka jobbar jag bara 4 dagar sen blir det nya äventyr.

Hoppas er helg också var bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback