Coming up: Chicago.

2011-09-02 @ 19:07:16
Hej!

Cornelia och Johanna kom till mig igår kväll när dem slutat och vi körde snabbt till IKEA. Var där 08.25 och dem sprang in och skulle betälla köttbullar innan dem stängde 08.30. Men IKEA i College Park vägrade ge oss mat. Det stog till och med öppet och deras klocka var inte heller halv. SUCK. Inga köttbullar igår alltså och nu gillar vi inte ens IKEA längre..det roliga var att johanna kom dit för några veckor sen också precis innan dem stängde och fick ingen mat ;) 

Vi åkte tillslut till IHOP och jag beställde svenska pannkakor. Eller ja crepes med lingonsylt och grädde. Var helt okej men lite konstiga. Min bil krånglade också, ville inte starta först, bäst för den att den inte pajjar!

Har typ slutat redan nu kl 1. Två minsta killarna slutade 12 idag så jag gick och mötte dem från skolan, sen tog mamman med dem för att åka och handla och hämta pappan och göra ärenden. Stora killen kommer inte hem förens halv fem! Och då kanske föräldrarna redan är hemma :)

Perfekt tid för mig att packa och förbereda mig inför Chicago!! Kom förresten på idag att vi inte vet hur vi ska ta oss till flygplatsen haha..men ska nog beställa en shuttle. Är ju inte förrens 6 imorgon bitti så massa tid att bestämma ;)

xoxo  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback