Ledig dag!

2011-04-04 @ 23:12:20

Hejhej!

Min kontaktperson ordnade så jag fick ledigt idag och på tisdag så idag klädde jag på mig med skinnjacka, jeans och halsduk för att åka på fika i Bethesda när jag upptäckte att det var 25 grader ute. Fett svettig träffade jag de 4 andra au pairerna på ett Starbucks. Sedan åkte jag med Linn när hon hämtade sina barn på skolan.

Lekte med hennes barn ute på gatan efter det. Skönt med lite större barn som man inte måste kolla heeeeeela tiden!

Efter några timmar promenerade jag hem och upptäckte hunden som sprang i cirklar och gnällde och verkade må dåligt. Ringde min värdmamma och nu är den nannyn hos veterinären med hunden och jag kollar på Anastasia med G. Fick alltså jobba lite ändå men dör nog inte av ansträgning för det ;)

Skulle haft möte med min kontaktperson idag men blev inställt så får se när det blir istället, aldrig hoppas jag!


PUSS&KRAM♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback