Dag 55

2011-04-30 @ 15:25:40
Helluu,

Sitter och väntar på att mamma ska logga in så vi kan skypa. Så länge har jag kollat in mina vänners bloggar. Dålig uppdatering på nästan alla! Sluta hålla på och jobba och plugga och uppdatera så jag hänger med!! ;)

Idag vet jag inte vad som händer, antingen åker jag in till dc och träffar några andra eller så ska jag åka med när min lcc hämtar min väska hos gamla famijen och kolla så hon får med sig allt. Känns som att det kommer sluta med att vi åker till min gamla familj och dem inte är hemma..

Imorgon åker jag iallafall upp till Wilmington för att hälsa på den eventuella nya familjen!!

Ha en bra Valborg! ♥

Kommentarer
felicia

HEEEJ EMMAA! guuud vad det händer grejer på den här bloggen, andra har ju annat att stå i.. hihi men verkar som det går bra med ny familj iaf? SKÖÖÖNT! Miss you <3

2011-05-04 @ 19:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback