Flyttat

2010-10-24 @ 16:39:17
Hej!

Igår hade vi en riktigt skön dag. Vi åkte ett gäng till golden bay och byggde sandslott och hade sandkrig..eh ja solade och var seriösa en liten stund också.

På kvällen packade jag mina grejer och jag och emma, som inte orkade vänta 1 timme på taxi, bestämde oss för att ta väskorna gående till henne. Det började spöregna, allt blev blött och det var jätte jätte tungt. hahah, jag höll på att dö av skratt bara av att titta på oss.

Idag började vi dagen med en långpromenad och nu ska vi plugga innan det blir bio kl 9. East pray and love med Julia Roberts.

Är nöjd med min flytt, nu bor jag mitt i stan precis som det ska vara!


Thinking of U 2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback