Livin the dream

2010-10-22 @ 19:32:38

Solen är tillbaka efter några dagars upphåll!!

Hade prov heeela dagen igår. Speaking, Reading, Use of English och Writing. Fick tillbaka proven idag och det gick jätte bra!

Det firades (/sörjdes för vissa) med drinkar på barcelona efter skolan med ett 20-tal studenter. Frozen strawberry daquri på uteserveringen. Perfekt. 

Häromdagen var det filmkväll på studenthemmet i sliema med sköna människor. Idag har jag, chris och emma varit på upptäcksfärd..Tog oss upp på ett jätte berg och satt och chillade. Sjuka utsikten!

Ikväll väntar fest fest fest. Fast först ska vi ut och äta på vår favorit resaturang paparazzi och säga hej då till italienaren Luca som åker hem imorgon.

Juste, jag ska flytta imorgon. Mtt boende jag bor på nu är jätte bra men 13 min bort..Nu ska jag bo i samma hus som skolan. Plus att jag och emma blir roomies! Nice!

Nu ska jag duscha sen kör vi!



erkänn passande bild? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback