Sunshiine

2010-10-18 @ 01:25:38
Skola imorgon. Vad gör jag uppe liksom? Hade glömt mina nycklar så fick stå och plinga och pling tills Sue vaknade och kom och öppnade. Snäll jag är..och nu har jag fastnat vid datorn.
Har varit på bio med Chris och Thomas ikväll. Såg Life as we know it. Jätte bra! Blev lite orolig när vi skulle välja film för dem ville typ se action och sånt och det ville inte jag men sen hittade vi en bra iaf. Efter bion gick vi till Hard rock café och kollade läget ett tag.

Igår blev det inget lungt alls som jag hade tänkt. Åkte till huvudstaden Valetta och var där hela dagen sedan på kvällen var det födelsedagsfest för en tjej som heter Matilda och är här och jobbar. Jätte mycket folk, jätte mycket svenskar. Alla jobbade typ på spelbolag.

Har bränt mig lite idag efter att ha varit på George bay med Wendy Elli och Emma hela dagen. Men skööönt var det där!

Visst är bilden i min header härlig? :)

GOdNatt! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback