Scuba Diving

2010-10-07 @ 21:05:11
Dykning med tuber igår!

Först blev vi lite rädda när vår instruktör gick igenom massa risker och vi fick kryssa i papper om vi hade haft sjukdomar och sånt. Sen gick hon igenom hur man skulle andas, släppa in och ut luft mm. Efter det var det på med våtdräkt de sjukt tunga tuberna, höll på att ramla baklänges! På med vikter runt oss för att vi inte skulle flyta upp till ytan för lätt och cyklop. Sen var det bara i vattnet träna lite och köra!
 
Var jätte häftigt, vill göra igen!

Efter dykningen var jag helt slut så gick och la mig typ tio. Trots det så var jag as trött i skolan idag och skrattade åt allt och alla. Danny vår lärare kallar mig smily ;)

Elli följde med mig hem efter skolan och vi satt och gjorde läxor i solen på balkongen i flera timmar. Har tre essay's till imorgon så var bara att skrivaskriva&skriva. Men nu är det klart iallafall!


Tog ett smygkort på Danny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback