Halloween party

2010-10-29 @ 17:41:48
Halloween partyt i onsdags var sjuuukt på alla sätt..

Vi började här hemma hos mig och emma. Kom ganska många men det var bara roligt. Vi började lungt och några stog på balkongen, några i köket och jag satt i soffan. Vi hade tända ljus och plötsligt hör jag ett skrik från köket och ser något organge i ögonvrån. Det brann!

Jag joinade den skrikande personen med lite skrik och försökte ta mig ut men det brinnande bordet var i vägen för dörren..

De flesta började dra sig mot balkongen.. men några som var lite smartare hittade en filt och tog massa vatten och lyckades släcka elden. PUH.

För att lunga våra nerver efter denna incident drack vi mycket alkohol.   

Vi missade mötningsplatsen med skolan men mötte upp de andra senare på footloose där festen hölls. Hade en jätte rolig kväll sen. Jag vann pris för bästa utklädnad..dem tog upp fyra stycken på baren så fick alla skrika vilka som skulle vinna och eftersom jag var snyggast utklädd...jag menar kände fler människor än dem andra tre så vann jag!
..en ölkanna haha

Riktigt bra kväll!!


Jag Lisa och Sunshine



så här lunga och seriösa var dem hela kvällen



IKVÄLL ÄR DET HALLOWEEN PARTY NR 2!

Kommentarer
favorit frida

Du kom utan utkläddning som kyckling eller? ;)

2010-10-30 @ 00:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback