Gozo

2010-10-03 @ 12:20:47
Hey!

Har haft fullt upp. I fredags var jag wend och elli på bio och såg Switch. Det var bra. Några andra såg en piraja film i en annan salong och vi möttes upp efter. Vi gick till Hugo's och sedan blev den lugna biokvällen inte så lugn. 

Dagen efter åkte vi iväg klockan 9 till Gozo. Först var det slingriga vägar och en galen chafför sen en guppig båt sen ännu mer slingriga vägar. Jag var åksjuk hela vägen och längtade hem till min säng.  

Fast när vi väl var framme på den fina och soliga stranden och låg i det jätte varma vattnet kändes det väldigt bra! Hade en sjukt mysig dag!!

På kvällen var jag bjuden på födelsedagsfest hos en jag aldrig träffat. Det var en svensk kille som är här och jobbar som ville ha svensk fest så när han mötte Katti så bjöd han med alla hennes svenska vänner. Jag var astrött och det var lite seg fest så gick hem tidigt.

Idag ska vi åka till Golden bay och sola och bada ännu mer :)

Hoppas på en bra chafför!

/ E ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback