carro's birthday

2010-10-05 @ 17:22:51
Hejhej!

Idag började dagen 7.15 med kladdkaka och sång för att Carro fyller år.  För att fira mer så blir det ikväll mat och drinkar på restaurang :)

Igår var jag Wendy och Elli i sliema och kollade in new look, topshop mm.  

Alla har åkt hem i min korridor utom jag, min korean och schwiezen nu. Funderar på att byta till det större rummet på fredag när även sweitzernöten drar hem. Det har kommit en ryss som ser ut som hon är nunna eller något, nej men går i typ mormor kläder och en fransk tjej som verkar trevlig fast suger på engelska.   

Nu ska jag göra läxor och se vad Hugo vill som står och skriker på balkongen över..

/ E

Kommentarer
malin ericson

schweizernötter är de bästa som finns! (folkslaget alltså)

2010-10-05 @ 21:02:15
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback