12 oktober

2010-10-12 @ 08:20:50

whooho har inte kommit in på blogg.se på flera dagar men nu gick det!
Okej vad har hänt?

I lördags forsade det ner vatten från ovan, det var inte regn det var mer som en flod från himlen! Så nej vi åkte inte och badade i lördags. Istället åkte vi till köpcentret och shoppade! Köpte lite grejer på New Look, Topshop och Zara :)

På söndagen var vädret lite bättre så då tog vi en båt till comino och badade och promenerade.

Igår bytte jag rum igen. Nu har jag det största med eget badrum och balkong! Efter bytet var jag ute och sprang och kollade in wendy och ellis nya lägenhet. (dem har flyttat ifrån sitt student hem för att det var så äckligt och folk snodde deras mat, tur att det var fullt så jag inte kunde bo där!!)

Idag är det är 25 grader varmt men molnig och snart ska jag till skolan!



raaiiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback