Tik Tok

2010-08-03 @ 19:49:48
näämen chaaa!!

famlijehelgen var lyckad. Vi bodde på hotell i Gbg och kollade in staden som turister, annars brukar vi mest hänga i typ nordstan och shoppa. Kul att se och mysigt att umgås med famlijen :)

Igår var jag ute. Blev en rätt tidig kväll då jag blev lite avtaggad men förfesten var jätte rolig!! :)

Dagen har spenderats med Matilda R och ikväll ska jag träffa några brudar som jag inte sett sen gottelandet. får zzee som jag känner igen doom. fan vad sugen jag blev på godis när jag skrev "gottelandet.."

eh ja. Hoppas allt är bra med er kära söta bloggläsare. I loowwe you <333

Kommentarer
Torgtjej

Heeej, jag såg dig idag på torget´, men vågade inte gå fram! Min kompis köpte en korv av dig och jag är så avundsjuk att hon fick prata med dig. Är det okej att man kommer fram till dig om man ser dig på stan? Vore as coolt! Älskar din blogg! <333333

2010-08-05 @ 00:19:49
Emma

Heej Emma!



Ville bara säga att jag äääääälskar din blogg! Du har fått mig att på bättre humör med dina blogginlägg!



Looooowe you toooo <3

2010-08-05 @ 00:22:20
Emmahb's biggest fan

Hej emmajb! xD



Jag ääälskar dig också! Ibland står jag utanför ditt fönster och tittar in för att få se dig och när du jobbar på tg är jag alltid utanför(jag är ett av emokidsen som hänger utanför. O_o DU är min favorit emmajb och det vore asckul att gå på dejt någon dag kanske?



äääälskar dig och din blogg, du är sötast och vackrast!



Ps, du skulle se het ut i en läpppiercing!xD <333

2010-08-05 @ 00:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback