4 April 2010

2010-04-04 @ 19:44:07
Idag var det IGEN (!!!) sjukt fint väder så har suttit ute och solat på bryggan och gått promenader. Sen var jag inne i stan och tog en fika med Hannie också.

Gårdagen var crazy. Jag och Hanna skulle ta en fördrink hos henne först men hon hade inte börjat göra sig i ordning när jag kom vid sjutiden så han med väldigt många fördrinkar.

Vi drog iallafall vidare till en fest efter några timmar. Den var riktigt konstig. Massa tjejer var utklädda till "playboys" och alla var sjukt fulla och heeeela villan var verkligen full med folk, i garderober, toaletter, tvättestugor, ja i varje litet utrymme så var det människor. 

Tappade såklart bort Hanna och de andra efter typ en sekund så gick runt och pratade med massa andra jag aldrig träffat innan, men det var väldigt kul faktiskt. Träffade bl a två olika killar som hade släkt i Tvååker (som inte kände varandra), Tvååker = big city?. 

Vid ett mötte jag Hanna och Anna i folkvimlet i huset så vi drog vidare till Hamnplan för att dansa. Krogen hade tydligen öppet extra länge så vid halv fyra tiden kom min snällis syster och hämtade mig och körde ut till stugan.

Imorgon bär det av mot Wabbe igen! Ska åka härifrån halv 6 på morgonen..perfekt tid att resa?

Kommentarer
malle ericson

fan här hemma har de regnat å vart härligt idag <3

2010-04-04 @ 21:45:34
URL: http://malinericsons.blogg.se/
malle ericson

å du ja taggar mer festen efter hs-provet! du har väl inte glömt att vi ska ha tentafest ;)

2010-04-04 @ 22:05:16
URL: http://malinericsons.blogg.se/
Anonym

Hej, jag heter sara!!!



(kvällens bästa citat) hade busigt kul med dig som vanligt! miss yaaa.

love!

2010-04-09 @ 18:38:14
URL: http://hande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback