Sexslav?

2010-04-19 @ 21:45:49

Just hemma från vattengympan då, hahah. Jag och Molly är fan coolast i stan!

Idag har jag varit i skolan, först lektion 9-12 sen var vi kvar efter lunch och jobbade med grupparbete. Var rätt seegt men tror jag börjar fatta lite vad dansken i min grupp säger nu faktiskt :O

hahahah vet ni det bästa idag då? fick sms innan. Från någon "Jonas i Gbg" han hade ett förslag att han kunde vara min sexslav på lördag på maskeraden i Göteborg. hahahhah!! Verkar vara en go kille han du, synd att det var till fel nummer ;( :P

Next: Hollywoodfruar & kolla på min vän Maria



Maria, Matildi, Molly och jag när vi jobbar med julmarknaden i CA


Kommentarer
Frida

hahahahah ;) http://www.felsms.com/2010/04/kinky.html



klicka på länken och läs kommentarerna så fattar du! ;)

2010-04-22 @ 19:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback