Here without you baby

2010-04-17 @ 12:17:47
Kass update men varit busy. Skolan, jobbet, friendzz och SOLEN har upptagit all min tid.

I onsdags hade jag helday med Molly. Vi köpte lunch och åt nere vid fästningen och solade. Sedan gick vi hem till mig för lite cider. Blev dock ganska många plus någon drink så efter att ha sprunit ner till Campino och köpt Kebeb blev det utgång. Det var jag, molly och typ tio andra not so cool dudes. Men det var en riktigt trevlig dag :)

Även igår, fredag blev det utgång med Molly och Fellan. Var mycket folk ute faktiskt och snackade med många. Bland annat nåra killar som var i Wabbe för att spela in sin nya låt, kändisar!! ;);)

Var iallafall skönt med ett bra slut på gårdagen. Innan var det bara en jobbig dag, skola först 7.45 sedan kl 12 skulle jag vara tillbaka i Wabbe igen så fick köra som fan så skulle ALLA långtradare köra om varandra, jag kom bakom en traktor sista biten och hittade ingen parkering. Kom ändå typ bara 3 min försent men cheferna blev inte so happy..


Ikväll är det grillfest hos mig. Kanske, får se om vi orkar köpa grill, grilla mm. Annars blev vi ju typ bjudna på minst två grillfester igår av so cool boyz så då drar vi ju dit?

nej jag är fan ännu trött ska nog gå och lägga mig lite igen, gick ju faktiskt upp nio. KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback