Bad Romance

2010-04-25 @ 19:57:05
Hahahahahha Matilda skulle ha en nykter helg för första gången på 5 månader. Gissa hur det gick?!

Hon kom, blev fullast av alla, sov hos mig och gick till jobbet, ännu full, kl 8 imorse. Men vi gillar det! (Y)

Kvällen började hos mig med tjejerna och drinkar. Sedan var det av till Cheers och sedan Oscars.  Synd att alla var typ 25+ ute igår, kände typ fem pers.. men förutom det så hade jag kul.

Idag har jag och Molly (som också sov här) varit och pantat burkar som legat hos mig sedan veckor tillbaka, handlat mat, ätit glass i solen, kollat i affärer och fikat i solen. Vid fem kom Matilda den trötte och mötte oss. Sedan följde jag och hunden dem hem till gettot där de bor. 

Nu ska jag försöka hitta någon mat här hemma, är huuuuuuungry!

Kommentarer
malle ericson

du kan ju käka massa brieost nu!!!

2010-04-25 @ 21:02:19
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback