April 12th

2010-04-12 @ 14:01:34
Hejhej!

Igår var jag ute på en promenad i SEX timmar! haha, nej men jag och mayur träffade fellan och molly så satt vi på en gunga och hängde några timmar. Sen följde de med mig back to tha city hjälpte mig att städa upp lite sedan lördagen. Efter det köpte vi godis och hängde på torget. Tänkte sätta oss där och kolla folk men var typ noll personer ute så fick nöja oss med att kolla på varandra.

Idag har jag var i skolan en sväng. Skulle lämna in ett arbete som alla i gruppen varit klara med sen i torsdags men då kom en i min efterblivna grupp på att vi skulle gå igenom det igen och ändra och kolla stavfel IGEN vi har liksom gjort det massor av gånger!! Jag försökte tvinga dem att bara skicka in skiten, för vi allt är ju klart, men nono. Nämnde jag att jag smet efter 15 min? hihih (A)

Nu ska jag åka och hämta maya hos sin dagmatte och sen blir det nog lite diskning och städning här hemma. Kanske..

Ikväll ska jag och Molly på vattengympa! Vi kommer äga ut gubbarna och tanterna!




hittade bilder på några snyggingar på torget.



Kommentarer
malle ericson

haha ja vi kommer va gryymmmmmma!

2010-04-12 @ 17:28:54
URL: http://malinericsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback