westminister mall

2009-10-14 @ 01:20:10

Idag blev det shopping efter skolan (som slutar 11:30). Vi sprang över en sexfilig väg för att komma dit, men det var det värt. Många bra affärer. Mat på en Kina resaturang blev det också. Har ont i benen nu bara. Gått massor och tog en joggingrunda igår. Första gången sen jag kom till Usa. Känns nu i efterhand;)

Ska ner och äta något onyttig nu, Glass eller cheesecake typ;)



Var ute med Lucy för en stund sen också. Hon är vår hund medan vi bor här. Igår kväll blev det lite olyckor här inne så tyckte det var lika bra!



Kolla in mitt budskap jag fick på Kina resaturangen idag!


Kommentarer
Veronika

Va kul! & ett bra lock knep antar jag ;)

2009-10-14 @ 08:17:54
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback