Fashion Island

2009-10-28 @ 05:48:57
Ingen uppdatering igår, bloggen hade ju tydligen någon reperationstid eller något så kunde inte logga in på kvällen.

Igår var vi på stranden och stekte, jag tror till och med att jag börjar bli lite brun! :O

Dagen har varit rolig men blev lite jobbigt i slutet. I skolan idag satt vi och lekte hänga gubbe med varandra medan läraren gick samma uppgifter som de senaste lektionerna. Men lärde mig faktiskt några nya ord.

Klockan ett satt vi på bussen till Fashion Island. Ett av mina favorit shoppingställen. Blev en hel del provande och en del shopping. Efter fem timmar orkade vi inte mer och gick och satte oss på en Kina restaurang för lite kvällsmat.

Sen tänkte vi ta bussen hem. Men så tänkte tydligen inte bussen. Den körde bara förbi oss. Bussj**el. tänkte vi. Tills vi läste på skylten : out of service. Hur kan en busshållsplats vara "out of service"?!?
Matilda som inte hade en av sina ljusa stunder säger då "jaha men den har jag sett hela tiden, trodde den var avstängd till Greenville och dit ska vi ju inte" Hon hade fel om man säger så.

Sedan följde en halvtimme av premenerande i mörkret, jag var livrädd för att bli mördad av någon i buskarna och Matilda för att bli påkörd av en rattfyllerist. Molly var nog mest kall. (bara 15 grader ute på kvällen..)
Vid just vår busshållsplats var lampan trasig så stog i mörkret i ännu en halvtimme och försökte visa våra vita tröjor och vifta med våra gula påsar för att busschaffören inte skulle köra förbi oss igen.

Nu är vi iallfall hemma. Bussen hämtade oss tillslut. Är glad för det. Ska kolla lite TV nu, lägger upp bilder imorgon!

Kram Emma.





Kommentarer
Bella

Idag ska mina vänner överaska mig med något. Har ingen anning om vad. För jag har fyllt år och dom har planerat något.. Spännande iaf :) vad händer för din del? :D

2009-10-28 @ 09:00:31
URL: http://bellablogg.se
Amanda

Liiiiiite sent ute gullefjun! själv köpte man ju klänningen från forever 21 förra året i singapor ;o

hoppas du har det bra btw! :D

2009-11-03 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback