10 Oktober

2009-10-11 @ 03:32:48

Börjar vänja mig med att vakna tidigt nu. Klockan halv nio imorse satt vi alla tre och åt frukost, då hade jag och matilda redan hunnit sitta vid datorerna X antal minuter och Malin hade läst sin bok (hon förövrigt snott i en hylla här hemma) i typ en timme. Igår trodde vi att det var minst midnatt och ville sova fast klockan i själva verket var strax innan halv tio. Hur länge kan det här pågå liksom? Trodde vi skulle kom in i tiden efter några dagar!

Min morbror Bjarne fyller år idag och Åke, hans pappa fyller på måndag så blev firande igår. Det blev grillat och presenter, satt och pratade och det var roligt faktiskt. Inte visste jag att Åke med sin  finska brytning var så rolig :)




Imorgon åker Åke och hans fru Brita hem. Då ska vi flytta ner till det rummet de sovit i nu. Ska bli lite skönt att packa upp och så ändå. Min väska klarar inte mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback