Ledig dag

2009-07-15 @ 00:42:09
Dagen spenderades med malin. Vi gick i affärer en stund och sedan beställde vi våra balbilder på expert. Jag bestämde mig tillslut för en liten av varje. Ska nog köpa någon större senare som jag kan rama in men var tvungen att tänka på det lite först. beslutsångest.

Vi drog vidare till det nya glasscafét och prövade italiensk glass. Den var riktigt god.
Efter att ha suttit kvar och stekts i solen utanför cafét några timmar kom matilda ner och vi drog vidare till Campino för kebab. Jag, matilda och malin var sen hela kvällen, pratade mest om framtiden. Vi har planer på Usa nu i några månader men får se vad som händer! Skulle vara riktigt roligt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback