16th December

2009-12-17 @ 06:44:01
Började dagen med en joggingtur längs strandpromenaden. Solen sken, det var varmt och skönt fast klockan bara var nio och jag såg delfiner som hoppade 10 meter från stranden. En jätte härlig start på dagen!

Sedan blev det lite frukost och en dusch innan jag och Molly tog oss upp till soldäcket. Där låg vi sedan och stekte i fyra timmar :)

När Matilda som varit och slingat håret kom tillbaka åt vi lunch och sedan blev det till att börja packa.
Jag har packat en väska nu. Jag hoppas jag har hälften i den, för den får inte väga mer. Jobbigt att man inte kan trycka i så mycket man har lust till bara ;)


Igår var vi på Westminister mall efter skolan. Sedan åkte vi vidare till main street. Man kan lungt säga att jag vann priset för shoppingen den dagen. Det blev skor, jeans, parfym, nattlinne och en väska. Hade satt över 3000 kr på kontot och de räckte inte. Såå.. fick använda pappas kreditkort till resten..


Nu tror jag att jag har shoppat klart i alla fall, bara fyra dagar kvar juh!


Hoppas ni också haft en bra dag!
Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback